Uudised (0)Uudiste arhiiv
Uudised puuduvad
 
 

TELLIMISINFO

1. Toodete tellimiseks ei ole vaja registreeruda Orien.ee internetipoe kasutajaks, kuid registreerumine lisab Teie ostule püsikliendi soodustuse. Püsikliendi soodustuse saamiseks tuleb kasutajana sisse logida.
2. Klientide isikuandmeid ei levitata kolmandatele isikutele ega avalikustata, välja arvatud seadustega ettenähtud juhtudel.



Kuidas tellida e-poest?
1. Valige vasakult menüüst tootekategooria;
2. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi;
3. Kui kõik vajalik on ostukorvis, siis valige, kuidas soovite kaupa kätte saada;
4. Tellimuse kinnitamiseks märkige nõusolek tellimistingimustega;
5. Kinnitage tellimus ning täitke lahtrid vajalike andmetega, soovi korral märkige püsikliendiks registreerumine;
6. Valige maksmiseks sobiv teenuslink. Kinnituse tellimuse kohta saadame Teie e-posti aadressile.
7. Ostu lõpetamiseks liikuge pangast tagasi kaupmehe juurde.


Kuidas tellimust kätte saada?

Tasutud tellimus postitatakse kliendile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast ostu sooritamist. Võimalik on valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:

NB! Ostes vähemalt 25 euro eest, on SmartPosti või Omniva pakiautomaadi (üle Eesti) teenus Teile TASUTA!

Tule ise järele - 0€
Kui kaup on valmis üleandmiseks, võetakse Teiega ühendust e-posti teel. Kauba väljastamine toimub:
ORIEN TRADE EESTI: äripäeviti kell 09.30-16.00 aadressil Betooni 9, Tartu


Omniva pakiautomaadiga - 2.79 €
Saadame kauba koostöös Omniva pakiautomaadiga Teile lähimasse pakipunkti. Valige tellimuse vormistamisel nimekirjast sobivaim pakipunkt kauba kättesaamiseks. Omniva kodulehel on kirjas, et pakk saabub tavaliselt 1-3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist. Paki kohalejõudmisel saadetakse Teie mobiilile SMS ning isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.

Kuidas Omniva pakiautomaati kasutada leiate siit


SmartPost pakiautomaadiga - 2.95 €
Saadame kauba koostöös SmartPostiga Teile lähimasse pakiautomaati. Valige tellimuse vormistamisel nimekirjast sobivaim asukoht. Smartposti kodulehel on kirjas, et pakk saabub tavaliselt 1-3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist. Paki kohalejõudmisel saadetakse Teie mobiilile SMS ning isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.

Kuidas SmartPosti pakiautomaati kasutada leiate siit


Eesti Posti standardpakk - 3.69€
Saadame kauba Teile lähimasse postkontorisse. Tellimuse esitamisel sisestage kindlasti oma postiaadress. Omniva kodulehel on kirjas, et pakk jõuab kohale ülejärgmisel tööpäeval pärast saadetise postitamist.


DPD kulleriga soovitud asukohta - 4.68€
Saadame kauba koostöös DPD kullerfirmaga otse Teie poolt märgitud aadressile. Tellimuse esitamisel sisestage kindlasti aadress. Vastavalt DPD infole jõuab saadetis kohale kullerile paki üleandmisest 2 tööpäeva jooksul.



Mida teha, kui kaup ei sobi?

Kaupa on võimalik 14 päeva jooksul tagastada, kui:
1. Kaup ei vasta tellitule;
2. Kaup on saanud transpordi käigus kahjustada;
3. Kaup on praak.

Ülaltoodud juhtudel palume saata teade e-postiga aadressil info@orien.ee ja meie esindaja võtab Teiega ühendust, et kokku leppida kauba ümbervahetamine või tagastamine. Tagastamiskulud kannab klient.

Tagastatav kosmeetikatoode peab olema kasutamata, originaalpakendis ning komplektne. Kui pudel, tuub või purk on kas või üks kord avatud, siis sellist kaupa vahetada ei saa.

Euroopa Liidu ODR-platvorm e-kauplemisel tekkinud vaidluste veebipõhiseks lahendamiseks asub SIIN



Toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad mõnevõrra erineda tegelikest.
Piltide kopeerimine ja kasutamine eeldab originaali autori nõusolekut.
Püsikliendi allahindlus ei lisandu eripakkumiste raames suurema allahindlusega toodetele.